Velkommen! Log ind Opret en ny profil SENESTE INDLÆG

Avanceret

Seneste nyheder fra HBOLD.dk:

Hvilke store spiller skifter til sommer ???
17. december 2011 kl. 17:21
Hvem af de store profiler skifter i eller til Dansk håndbold ?

Kom med nogle rygter
Re: Hvilke store spiller skifter til sommer ???
18. december 2011 kl. 08:41
Jeg har hørt at Karabatic skal op og styrke Nordsjælland - de skulle have fået samlet en storsponsor kreds under navnet "Strandvejen Invest A/S"
19. december 2011 kl. 22:29
Reuter du plejer at være velinfomeret - kan du uddybe den der lidt - eller er det en joke?

Skal KIF på spillerjagt op til næste sæson? Og mon ikke Skjern får en ungdomskur med den ny træner? Og AGK - de mister den ene Toft - hvem får de ind?
01. marts 2012 kl. 00:43
Hej Jakob, jeg troede det var din datter, der havde feber?confused smiley

Men bortset fra det - ham der Karabatic ,han er bare verdens bedste håndboldspiller uden al tvivl! Selv om han ikke gjorde noget uvæsen af sig ved EM, så vi i den fantastiske kamp i Montpellier mod Albertslund Glostrup København , hvordan han næsten ene mand kunne hamle op med AG - sikke en håndboldspiller. Lynhurtig - også og opfattelsen - gennembrudsfarlig - livsfarlig på distancen - hold da kæft, hvor er han god! Og alt for god til Strandvejen Invest Aps.

Og hvor spillede AG da også klogt og helt, helt eminent håndbold.Fantastisk kamp som AG foryjent vandt på udebanen.

Mer af det på fjerneren, tak!
25. december 2011 kl. 21:01
Jeg hørt at både Chris Holm Jørgensen fra Nordsjælland Håndbold og Anders Zachariassen fra SønderjyskE
Og Lars Møller Madsen fra IFK Kristianstad
Skulle være på vej til KIF Kolding

Er der nogen af jer der ved noget ?????
26. december 2011 kl. 17:19
Lukas Karlsson forlænger ikke med Kolding.
27. december 2011 kl. 17:23
Michael Knudsen bliver i Flensburg...
28. december 2011 kl. 14:13
Burde Landin ikke komme til en storklub? Kan ikke huske historien om ham - skulle han til RNL eller?

Jeg så også gerne Morten Olsen i en klub, som man bedre kan følg emed i, men det er rent egoistisk, da jeg godt gad følge mere med :-). Er det udelukket at KIF kunne hente Olsen i Tyskland?
28. december 2011 kl. 16:47
Rasmus skrev:
-------------------------------------------------------
> Burde Landin ikke komme til en storklub? Kan ikke
> huske historien om ham - skulle han til RNL
> eller?
>
> Jeg så også gerne Morten Olsen i en klub, som
> man bedre kan følg emed i, men det er rent
> egoistisk, da jeg godt gad følge mere med :-). Er
> det udelukket at KIF kunne hente Olsen i Tyskland?

Landin smutter til Rhein Neckar Löwen til sommer.

Jeg så også gerne Morten Olsen skifte, men ser så tilgengæld også gerne han bliver i Bundesligaen, da det vil være bedst for hans udvikling. Han bør tage en sæson til i Hannover og så søge med en større klub.
28. december 2011 kl. 18:44
Heller Chris Holm Jørgensen til KIF Kolding end Morten Olsen
30. december 2011 kl. 19:18
Det kunne være rigtig spændende med Chris Holm Jørgensen, Anders Zachariassen i Kolding... Virker jo ikke usandsynligt i forhold til at Anders kan komme til en topklub uden at skulle flytte eller noget og Chris Holm på grund af Kronborg....

Til gengæld er jeg mere tvivlende overfor Lars Møller Madsen - han er personligt ikke min kop the! Nogen der overhovedet ved hvordna det går ham i det svenske?!

Jeg ville dog på denanden side være ked af, hvis rygterne om Lukas passer.... Jeg synes han skulle blive i KIF :-)
01. januar 2012 kl. 14:41
Hvem kommer til AG ? Nøddesbo ? KIm Andersson ?
02. januar 2012 kl. 01:07
Tænk@

Jeg husker tydeligt sidst år

Da Jesper (AGK´S formand) sagde at store stjerner skulle være på vej til AGK

Hvilken viste sig at være bluff ,-

Så tror nok vi skal tag et gran salt med med AGK´s rygter
04. januar 2012 kl. 07:37
Nøddesbo er tæt på en forlængelse i Barcelona ... haandboold.com
07. januar 2012 kl. 10:57
Lige præcis, MD88, I det hele taget var der rigtig mange gisninger, udmeldinger og alt muligt herinde sidste år, som i sidste ende var varm luft. Husker bl.a. hvordan flere i og udenfor dette forum fik sendt både Nøddesbo, Knudsen, Bagersted og flere andre til KIF med påstande om at det var 100% korrekt. Det var det så bare ikke alligevel. Så i år tror jeg sgu jeg venter og ser hvad der rent faktisk sker inden jeg tager noget som helst for gode varer. Ellers ender man med at blive skuffet. Er fx helt enig med Reuther i at det lyder særdeles usandsynligt at Lars Møller Madsen skulle være på vej til KIF. De to andre (Chris og Anders Z.) kan muligvis være mere sandsynligt, men igen - jeg tror jeg venter og ser hvad der rent faktisk sker.....
07. januar 2012 kl. 18:26
Lars Møller Madsen virker måske ikke som den mest oplagte forsærkning hos KIF, da man allerede her 3 venstrehåndende backs i Ochsler, Spellerberg og Boesen. På den anden side mangler KIF en backtyper der kan hoppe op og banke bolden ind fra 3-metereni ny og næ, når intet anet fungerer. I den henseende kunne Møller Madsen være meget spændende. Med sin karakteristik som tidligere ligaprofil der er faldet lidt i niveau og pris oven på et udlandsophold, ligner han en typisk KIF signing. Chris Jørgensen er ligeledes et oplagt bud på en ny playmaker i KIF hvis Lukas Karlson ikke forlænger, da han typemæssigt minder en del om Karlsson, og forhåbentlig statdigvæk, har sine bedste år foran sig. Anders Z, virker derimod som en ulogisk emne, da KIF allerede har kontrakt med 3 stregspillere i næste sæson.
07. januar 2012 kl. 22:30
Hej, personligt har jeg svært ved at se Lars Møller Madsen i KIF i det jeg ikke mener han tilfører bagkæden i KIF noget! Hvis han var venstrehånds så måske ...

Mon ikke der er tale om et rygte som kan være startet af de sonderinger som agenter sætter i gang via deres henvendelser til klubberne?
08. januar 2012 kl. 12:28
MD88 med flere: hvor har i rygtet om at Chris Jørgensen skulle flytte til KIF.???Det må jo ligesom kunne verificeres.
Chris jørgensen og Søren Westhfall skrev sidste forår ny 2-årig kontrakt med nordsjælland håndbold....så jeg tror ikke disse 2 spillere rejser uden at klubben tager sig betalt for det...........( det er sgu snart de eneste aktiver der er tilbage i klubben)
08. januar 2012 kl. 15:47
Flemming Andersen skrev:
> MD88 med flere: hvor har i rygtet om at Chris
> Jørgensen skulle flytte til KIF.???Det må jo
> ligesom kunne verificeres.
> Chris jørgensen og Søren Westhfall skrev sidste
> forår ny 2-årig kontrakt med nordsjælland
> håndbold....så jeg tror ikke disse 2 spillere
> rejser uden at klubben tager sig betalt for
> det...........( det er sgu snart de eneste aktiver
> der er tilbage i klubben)

Flemming Andersen - lad nu være med at pive.

I har lige fået Klavs Bruun Jørgensen som angrebstræner the finger smiley - tror du ikke, at det kan trække et par talenter til?

Hvad sker der i NSH - på papiret er det et stærkt hold - nuvel mistede NSH et par prominente profiler - incl. Kronborg - men, han blev erstattet af supertræneren Kristian Kristensen - som har lavet det ene store resultat efter det andet. En af hans missioner var, at hente flere profiler med fra FIF - folk som havde spillet på højeste niveau i FCK, Århus GF og AGK.- tænker her på Anders Christensen, Sebastian & Nikolai Koch, Michael Riis.

Jeg tror også, at Chris Jørgensen er tabt for NSH - derimod bliver Søren Westphal nok eftersom Peter Nørklit har sit sidste år i NSH.

Ved godt, at jeg længe har været ude efter træner Kristian Kristensen men, faktum er, at uanset hvilken klub han har været i, så er det kun gået en vej - og det er ikke op. Han er utvivlsom en dygtig træner men, han har endnu ikke format til et herrehold på liga- eller 1. divisions niveau. Med nu 3 trænere på bænken bør man overgive roret til Niels Møller (han kender om nogen klubben og de forventninger der er) og så sætte Klavs til, at være ass. træner med fokus i angrebet.
08. januar 2012 kl. 15:57
Flemming Andersen skrev:
> MD88 med flere: hvor har i rygtet om at Chris
> Jørgensen skulle flytte til KIF.???Det må jo
> ligesom kunne verificeres.
> Chris jørgensen og Søren Westhfall skrev sidste
> forår ny 2-årig kontrakt med nordsjælland
> håndbold....så jeg tror ikke disse 2 spillere
> rejser uden at klubben tager sig betalt for
> det...........( det er sgu snart de eneste aktiver
> der er tilbage i klubben)

Mon ikke Kolding betaler Nordsjælland nogle penge, ligesom de gjorde med Frederik Børm..
08. januar 2012 kl. 22:23
Michael Riis blev der indgået kontrakt med mens Kronborg var træner. Det er sort uheld at Riis så kommer med en alvorlig skade det kan Kristian eller NH jo ligesom ikke gøre for!!

Vi har desværre ikke i NH en kommune og et stort energiselskab eller en rigmand som bare lukker hullet når der milionunderskud!

PÃ¥ papiret er NH et ok hold, men spillerne fungerer ikke som et hold.

Jeg kan nu også frygte at der igen kommer jyske" tyvknægte" på rov hos NH!!

Men går det helt galt kan vi vel få Nøller igen (lol)
08. januar 2012 kl. 23:12
(Trollen:[/b] som fan af nordsjælland håndbold kan man sgu da ikke lade være med at pive der er jo ikke noget der fungere.
Nordsjælland håndbold er ligesom når man laver jordbærgrød...hvis man glemmer og komme kartoffelmel i , så hænger det sgu ikke sammen. Det er jo alt for sent nu og prøve at rette op på de fejlbeslutninger der er truffet i klubbenhot smiley...... nå men der er vel kun en ting og gøre og det er op på hesten igen, og så gøre forarbejdet bedre denne gang
30. januar 2012 kl. 20:23
Mikkel Hansen til Kiel ??
31. januar 2012 kl. 23:58
det bliver vel først om et par år?...han har vel en kontrakt med AG der skal løbe ud først?
20. februar 2012 kl. 09:17
Det kan godt være, at betegnelsen "storspiller" ikke holder på Michaell Pedersen fra Skive - men jeg mener at Skanderborgs aftale med ham, er blandt de bedste klubben nogensinde har lavet. Michael Pedersen har i sin første sæson i ligaen vist sig at være en profil - og han bliver en endnu større profil i Skanderborgi den kommende sæson. Godt gået Skanderborg!
21. februar 2012 kl. 12:58
Hvis det rette bud kommer, så skifter Mikkel Hansen.

Jeg tvivler på at kasi Jesper kan spytte flere penge i kassen (i alle tilfælde i øjeblikket), så hvis Mikkel kan blive enig med en klub og det på samme tid giver en passende overgangssum eller måske en byttehandel med spiller og penge, så smutter Mikkel!
02. marts 2012 kl. 18:26
Hvem kommer til AG ? hvorfor melder de ikke noget ud ? KIF melder heller ikke noget ud ?
02. marts 2012 kl. 20:26
Kolding plejer at gøre en dyd ud af først at præsentere nyindkøb efter sæsonafslutningen, hvilket går fint i spænd med at klubbens økonomi i disse år, er så trængt, så det sjælndent er muligt at tegne kontrakter med spillere før sidst på sæsonen.

AGK har jo indtil videre signet Frederik Petersen fra BSV, og desuden ført monolog i medierne om halv snes nye spillere
21. marts 2012 kl. 11:56
Rigtig med hensyn til KIF's normale præsentationsevent efter sæsonafslutning, men de sidder jo ikke med hænderne i skødet og venter til der kun er de billige tilbage.
Hvert år kører rygterne jo lang tid inden deres event og 2012-rygterne ER begyndt at løbe :-)
24. marts 2012 kl. 22:49
Korrekt, men klubben har i perioder været afskrevet fra at effektuere forhandlinger med en kontraktunderskrift, hvilket bl.a. Kostede en aftale med Jesper nøddesboe for et par sæsoner siden.

Og når nu vi snakker om Kolding så melder Jydske Vestkysten, at man er blevet enig med Karlsson om en forlængelse, ligesom Jonas Langerhus skulle være på vej til klubben fra Skanderborg.
07. april 2012 kl. 21:31
Venio Losert eller Søren Westphal til KIF Kolding, næste sæson da F. Ohlander sikkert smutter eller stopper
19. april 2012 kl. 17:53
Frederik Oleander stopper vist i Kolding, og Anders Oecshler også er der vist meldt ud? .Jesper Jensen bliver træner i Skjern. Claus Møller Jacobsen bliver spillende træner i Mors/Thy. Men det er jo kun rygter!

Mon ikke nærmere følgere efter at slutspillet er ovre?

Tegner til en mulig semi-finale mellem Albertslund Glostrup København Håndbold og Kolding Idræts Forening Kolding Håndbold i den ene halvdel og Team Tvis Holstebro mod Bjerringbro Silkeborg Voel KFUM Håndbold i den anden semi-afdeling- og en finale mellem Albertslund Glostrup København Håndbold og Bjerringbro Silkeborg Voel KFUM Håndbold, som førstnævnte vinder med 31-26.

Og alt det her er ingen gang løwn!
I.S
21. april 2012 kl. 16:38
Arghh, Claus Møller Jacobsen til Mors/Thy. Hvis det var 1 april, så lad gå da. Han ville passe så dårligt ind vores klub, som nogen kunne tænkes at gøre. Klubben køber ikke en mand som ham i den prisklasse og med den attitude og alder. Men måske var dit indslag også ment som en spøg.
09. maj 2012 kl. 07:02
AG får da slet ingen nye spillere........................... hvorfor ?
09. maj 2012 kl. 22:53
AGK har brugt det seneste år på at forlænge med spillere som Ekberg, Hvidt, Ege, Mikkel, Arnor, Mads Larsen og Snorri.... og har vel i den nuværende 16 mands trup 11 spillere på kontrakt det kommende år. Man har hentet Prieto og Fredrik Pettersen.... det blir 13.

Man har kontraktudløb med Ottesen og Hundstrup, hvilket ikke er positioner hvor der nødvendigvis skal oprustes. Den sidste plads er Olafur, hvor man formentlig henter Kim Andersson.

Håber det giver svar på dine forundringer smiling smiley
10. maj 2012 kl. 10:37
Never change a winning team :-). AGk skifter ikke enormt ud, da de har det hold de ønsker, og så har de derud over meldt ud, at lønbudgettet skal barberes lidt ned i den kommende sæson.
14. maj 2012 kl. 17:15
Fredrik Petersen er jo ikke ligefrem morgendagens mand

Kim Andersson kræver da vist en personlig sponsor som er villig til at smide hans årsløn på 4 millioner
(Jesper Nielsen har IKKE pengene) som i givet fald kunne være Øresundsbron
28. maj 2012 kl. 17:27
Han går nok ned til omkring 2mill i lønninger, Kim. Fredrik er ikke fremtidens mand ? han er altså 4 år yngre end Gudjon valur. Han er kun 28 år, og i mine øje er wings bedst i alderen 28-32. Det er da det helt rigtige tidspunkt at få ham ind.
04. juni 2012 kl. 18:40
KIF holder præsentations-event i morgen. Nogle gode bud på hvem der træder op ad hatten?
04. juni 2012 kl. 20:53
Venio Losert, Søren Westphal, Jonas Langerhuus og en XXXX som venstre fløj.

Søren Hildebrand ny assistent-træner.
09. juni 2012 kl. 16:50
Har KIF købt de sidste spillere ???
Beklager, kun registrerede brugere må skrive i dette forum.

Klik her for at logge ind