Velkommen! Log ind Opret en ny profil SENESTE INDLÆG

Avanceret

Seneste nyheder fra HBOLD.dk:

Nødde og Mogensen fristet af AGK
08. juni 2011 kl. 06:36
Jesper Nøddesbo og Thomas Mogensen vil bestemt ikke afvise, at deres håndboldmæssige fremtid kan ligge i den danske hovedstad.

Flensburg-Handewitts Thomas Mogensen har i flere sæsoner været blandt de største profiler i den traditionsrige klub.

Derfor er den tidligere GOG- og Viborg HK-spiller selvsagt et varmt transferemne, når hans kontrakt med nordtyskerne løber ud om et år.

Selv ved Mogensen ikke, hvad fremtiden bringer, men erkender dog, at det danske mesterhold fra AG København ser interessant ud.

- Jeg afviser absolut ...

Læs hele nyheden her
Re: Nødde og Mogensen fristet af AGK
08. juni 2011 kl. 23:07
Det kunne være spændende med de to spillere hjemme i Danmark igen.
09. juni 2011 kl. 09:06
Det er spillere som dem, der skal til, hvis de vil spille med i den europæiske top. Hellere de to end afdankede østeuropæere... Tror ogsp Kasi skal sørge for en stor dansk stamme, hvis han skal "vinde" håndbolddanmarks hjerter :-)
02. oktober 2011 kl. 16:47
AG har ingen penge inden længe...........
02. oktober 2011 kl. 17:23
Tænk skrev:
-------------------------------------------------------
> AG har ingen penge inden længe...........

Og?

Hvor ved du iøvrigt det fra? Bare fordi de har underskud det første år, så er det ve likke ensbetydende med, at Kasi-Jesper stopper med at smide penge efter håndbolden?
02. oktober 2011 kl. 20:00
AGK går i minus med 30-40 mio i seneste regnskabsår men skal gå i nul allerede i år og tjene penge næste år, så jeg kan slet ikke se, hvorfor AGK skulle stå uden penge inden længe.

AGK får voldsom eksponering og det kan der tjenes penge på, så jeg tror faktisk på, at de kan lave overskud næste år.
02. oktober 2011 kl. 20:06
Hvorfor kan Viborg CL mestre ikke tjene ?? eller KIF ? GOG gik ned ... hmmm men KASI han kan få overskud på mega høje lønninger ..................... uha
02. oktober 2011 kl. 21:19
AGK formår at trække nogle flere tilskuere til end andre danske hold, det betyder naturligvis noget på bundlinjen. Herudover synes jeg også der er meget der tyder på, at AGK har et sponsornetværk der er større end andre steder i dansk håndbold.

Med den eksponering holdet får, så tror jeg også godt på at de kan lave en forretning ud af det.
02. oktober 2011 kl. 21:24
Tænk: Kom nu lidt! Der er kæmpe stor forskel på fx GOG og AGK. GOG havde 1000 tilskuere til deres hjemmekampe og deres sponsoropland er sydfyn!

AG København har en helt anden platform end mange andre klubber, og får langt mere eksponering end mange andre klubber, og derfor kan de hente de største sponsorer, og de hiver klart flest tv-penge ind. Derudover har de haft KASI, der har kunne lave de investeringer, der gør at klubben var ret sikre på at komme i CL med det samme. Så at sammenligne fx GOG med AGK er helt galt.

I øvrigt behøver det jo ikke at betyde at KIF ikke kan tjene penge bare fordi AGK gør det. BSV har overskud og det samme har Skjern fx. Mon ikke også KIF får det inden længe.
03. oktober 2011 kl. 18:08
Smiler sorry men tilskuere indtægter er kun ca 10% også i AG .

AG betaler det dobbelte i løn , 15 spillere x ca 2 mill 3 trænere x 2 mill = 6 mill + 21 personer på kontor x 400 tus = 4 mill =

40 mill i alt her kommer hal leje og div udgifter + rejser

SÃ¥ kan du selv regne ud hvor meget deres sponsore skal betale i snit .

Redigeret 1 gang(e). Sidst redigeret 03/10-11 kl. 18:09 af Tænk. (se ændringerne)
03. oktober 2011 kl. 09:12
Må sige det overrasker mig at nogen kan sige at AG kan lave overskud, det kommer aldrig til at ske medmindre de sænker lønnen på deres spillere, lad nu være med at sige de har mange tilskuere, de giver stadigvæk billetterne væk. Plus jeg må sige de mister mere af min respekt, hvilken klub i dk kunne ikke have været blevet mestre hvis man måtte gå 40 mill over budgetet, håber sku et af de andre hold kan slå dem i år, men det ser desværre ikke sådan ud !!
03. oktober 2011 kl. 20:50
Der er vist ingen af jer der ved hvad i snakker om winking smiley AGK for langt flere penge ind igennem sponsor penge end nogen anden dansk klub før se bare deres trøjesponsor der betaler det samme som hovedsponsor i nogen ligaklubber og det kan godt være de ikke lige for overskud men de vil stadig forsat have penge da kasi jesper nok kommer til at smide 20 mio ind om året forsat hvis de mangler.....
03. oktober 2011 kl. 21:37
Tænk: Du må simplethen tænke dig bdre om med det pseodonym du skriver under :-).

At AGK skulle have 15 spillere til en løn på 2 mio. er vel ikke dokumenteret? Men lad os nu bare lege med på de forskellige gæt herinde:

AGK har lønudgifter på 40 mio (I følge Tænk), og lad os sige, at de herudover har udgifter for 25 mio. til rejser, gebyrer, halleje osv. (Bare et gæt).
Samlet udgifter på 65 mio - hvilket er meget højt sat.(Bemærk at en lang række engangsinvesteringer ER foretaget og ikke kommer igen næste år)

Klubben spiller i år ca. 20 hjemmekampe i ligaen (inkl. slutspil, semifilaer og finaler), enkelte pokalkampe på hjemmebane og 7 hjemmekampe i CL (hvis holdet når kvartfinalen). Det vil sige ca. 30 hjemmekampe, hvoraf der formentligt er TV på de 20 og i snit 5000 tilskuere.

Om de så forærre en del billetter væk, så kan de nok holde sig en omsætning pr. kamp på knap 1 mio. kr. svarende til 30 mio. kroner. Det skal her bemærkes, at folk kommer en-to timer før til AGK´s kampe, og at de omsættter for væsentligt mere pr. tilskuer end man gør andre steder. De resterende penge skal hentes i TV-indtægter, sponsorer, salg af merchandise mv. og selvfølgelig er det realistisk, at de kan det med den eksponering de får!

Det skulle i øvrigt ik eundre mig, hvis klubben har lavet aftaler med enkelte spillere om, at klubben skal have en del af det sponsorhonorar spillerne selv kan hente ved at være kendt AGK-spiller - men det ved jeg ikke, så dette bør holdes uden for.

Jeg ved godt at ovenstående estimater er behæftet med enorm usikkerhed, men jeg håber da, at det kan give en indikation af, at det altså ikke er totalt umuligt for AGK at lave overskud på deres håndboldforretning. Og ja flere af moine tal ER gæt, og det er heller ikke en talkrig jeg vil ind i, men jeg vil blot stikke lidt til, at alle skyder AGK´s "overskudsdrøm" ned.
AS
05. oktober 2011 kl. 11:02
AG har tidligere udtalt at de omsætter (OMSÆTTER) for en halv million de gange de spillede i Ballerup foran 7800 tilskuere, mens de nu har mellem 4500-4800 tilskuere. heraf var sponsorer mfl. der ikke betaler for mad og drikke i omegnen af 300-500 tilskuere (sponsorantallet er det samme ligegyldigt hvilket sted de spiller)

Hvis vi sætter Ballerup til 7500 tilskuere der betaler for mad, drikke osv. så giver det et snit på 67 kr. pr. mand, hvilket ikke lyder så forkert hvis børnene får lidt mad, slik og en sodavand...

I Brøndbyhallen vil der så være 4500 tilskuere, og lad os bare sige at AG har en lille omsætningsstigning pr. mand, så de nu tjener 70 kr. så vil de nu omsætte for 315.000 kr.

AG har 13 alm. hjemmekampe, og får max 2 hjemmekampe i pokalen da Final 4 skal spilles i Aarhus eller Boxen. desuden får de med sikkerhed 5 kampe i CL, men lad os håbe de får 2 ekstra ved en 1/8-dels finale + en kvartfinale. Lad os samtidig gå udfra de går hele vejen til finalen i DK, så giver det 5-7 ekstra kampe incl. semifinale og finale. Altså får AG mellem 26 og 29 kampe.

Det vil give 315.000x28 kampe = 8.820.000. altså små 9 mill.

Så er der udgifterne til kampene. Der er vel 40 mennesker i alt der får løn ved indgang, op og nedsætning af bannere + folk der står i boder mm. 40 mennesker der arbejder i 5 timer til 100 kr. i timen i 28 kampe giver 560.000 i årlig omkostning. samtidig er der halleje, som måske er billig, men ikke gratis. Søren Colding har tidligere udtalt at de har halveret udgiften på halleje, men hvis det skal stå mål med at miste 3000 tilskuere og så give et overskud, vil halvdelen stadig være et beløb på + 40.000 pr. kamp, og altså mere end 1 mill. pr. sæson.

Der er selvfølgelig tv-indtægterne, men her får AG ikke direkte penge for hvor mange gange de bliver sendt, men de får dog flest penge da de ender som nummer 1 i rækken. Dog er tv-indtægterne også faldet drastisk de senere år. De kan selvfølgelig tjene penge på bannere osv, men de ligger formentlig som en del af de aftaler de har med Krifa, Borup osv. i deres alm. sponsorater.

Men fra dine 30 mill i overskud fra kampene skal de tjene 22 mill. på små TV-indtægter + på bannere på banen samt rundt om banen. dvs. over 1 mill. pr. tv-kamp. de tjener godt nok lidt på de årskort de har solgt, men derfra til 22,5 mill, er de rmeget langt, når Krifa/Det Faglige Hus + Apollo og Borup har købt sponsorater hvor de samtidig får bannerplads til tv-kampene.

Det kan være at de flytter til Parken i 2 kampe, men at leje Parken koster......

> At AGK skulle have 15 spillere til en løn på 2
> mio. er vel ikke dokumenteret? Men lad os nu bare
> lege med på de forskellige gæt herinde:
>
> AGK har lønudgifter på 40 mio (I følge Tænk),
> og lad os sige, at de herudover har udgifter for
> 25 mio. til rejser, gebyrer, halleje osv. (Bare et
> gæt).
> Samlet udgifter på 65 mio - hvilket er meget
> højt sat.(Bemærk at en lang række
> engangsinvesteringer ER foretaget og ikke kommer
> igen næste år)
>
> Klubben spiller i år ca. 20 hjemmekampe i ligaen
> (inkl. slutspil, semifilaer og finaler), enkelte
> pokalkampe på hjemmebane og 7 hjemmekampe i CL
> (hvis holdet når kvartfinalen). Det vil sige ca.
> 30 hjemmekampe, hvoraf der formentligt er TV på
> de 20 og i snit 5000 tilskuere.
>
> Om de så forærre en del billetter væk, så kan
> de nok holde sig en omsætning pr. kamp på knap 1
> mio. kr. svarende til 30 mio. kroner. Det skal
> her bemærkes, at folk kommer en-to timer før til
> AGK´s kampe, og at de omsættter for væsentligt
> mere pr. tilskuer end man gør andre steder. De
> resterende penge skal hentes i TV-indtægter,
> sponsorer, salg af merchandise mv. og
> selvfølgelig er det realistisk, at de kan det med
> den eksponering de får!
>
> Det skulle i øvrigt ik eundre mig, hvis klubben
> har lavet aftaler med enkelte spillere om, at
> klubben skal have en del af det sponsorhonorar
> spillerne selv kan hente ved at være kendt
> AGK-spiller - men det ved jeg ikke, så dette bør
> holdes uden for.
>
> Jeg ved godt at ovenstående estimater er
> behæftet med enorm usikkerhed, men jeg håber da,
> at det kan give en indikation af, at det altså
> ikke er totalt umuligt for AGK at lave overskud
> på deres håndboldforretning. Og ja flere af
> moine tal ER gæt, og det er heller ikke en
> talkrig jeg vil ind i, men jeg vil blot stikke
> lidt til, at alle skyder AGK´s "overskudsdrøm"
> ned.
05. oktober 2011 kl. 11:42
AS: Du tæller omkostningerne med to gange, når du pludselig begynder at tælle lønninger til folk boder mv. med. Disse omkostninger er selvfølgelig en del af ad de 65.000.000 kr. som jeg har sat som omkostninger i mit regnestykke. I øvrigt er det vel meget normalt rundt omkring at folk i fanshoppen mv. gør det UB - men det ved jeg ikk eom er tilfældet i AGK, så lad nu den ligge.

Da jeg har sat 65 mio. som et bud på deres samlede omkostninger, ville det jo være en fejl at lægge omkostninger til en gang mere rundt omkring i butikken. Derfor er Omsætning = indtjening i mit regenstykke, da omsætningen jo modregnes at de 65 mio. i omkostning. Ergo omsætter de for 65 mio. kr. i mit regnestykke, så går forretningen i nul.

Desuden lægger du en forudsætning ind om, at der omsættes for 67 kr. pr. tilskuer pr. kamp - det tror jeg er højere, ligesom jeg tror du undervurderer muligheden for at sælge sponsorater i AGK.

Diskussionen går ganske enkelt på, om man i AGK kan tjene penge på det de er ved at bygge op. Mit bud er et KLART ja, da de med afstand er den mest populære håndboldklub herhjemme (For sponsorer), og med afstand er den mest synlige håndboldklub herhjemme. De er samtidig den sportsklub, der vises mest i TV, da FCK Fodbold fx jo oftest vises på TV3+, mens AGK vises på TV2 og DR, hvor der er flere seere. Det højner også deres mulighed for gode sponsoraftaler.

Igen understreger jeg, at jeg, ligesom AS, Tænk og andre brugere herinde, ikke kender AGK´s omkostningsstruktur i sømmende, men jeg mener bestemt, at man kan forestille sig et scenarie, hvor AGK kan give overskud - på samme vis som Skjern og BSV fx kan give overskud! Det er min pointe i den her debat.
04. oktober 2011 kl. 00:54
hboldgeeken skrev:
> Der er vist ingen af jer der ved hvad i snakker om
> winking smiley AGK for langt flere penge ind igennem sponsor
> penge end nogen anden dansk klub før se bare
> deres trøjesponsor der betaler det samme som
> hovedsponsor i nogen ligaklubber og det kan godt
> være de ikke lige for overskud men de vil stadig
> forsat have penge da kasi jesper nok kommer til at
> smide 20 mio ind om året forsat hvis de
> mangler.....

Og hvor ved du så det fra? :-)
10. oktober 2011 kl. 20:29
AG kommer med et underskud på ca 30-40 mill iflg Ulrik Wilbek & Bent Nygaard i Tv 2 overtrådt . så den forretning manger lige lidt så den giver overskud .

Kasi skal lige ha hånden i lommen efter penge Johu ....
12. oktober 2011 kl. 11:11
Ja der mangler noget endnu, men lad os nu se.
14. oktober 2011 kl. 17:47
Hvordan kan en klub som AG tænke på at købe nye spiller, når man kommer ud med et underskud på 30-40 mil. Kr. Og hvorfor et de total fredet af Jyllands posten og andre medier. Det skulle lige have været andre klubber i ligaen så havde man udstillet alt om ledelsen men her er der helt stille. Og hvor er KASI han har været stille.
14. oktober 2011 kl. 21:40
De 40 mio i underskud skal veksles til et rundt 0 allerede i år.... Det har hele tiden været indregnet, at AGK skulle give underskud i det første år i Ligaen, og herefter balancere. Det bliver så spændende at se, om Colding magter opgaven.

At KASI er stille, skyldes i følge ham selv, at han vil have en mere tilbagetrukket rolle og lade Colding være mere i centrum, da det er ham, der skal styre AGK-skuden. Så må vi se hvor længe det holder :-).
AS
15. oktober 2011 kl. 13:34
AG København har rigtig nok indregnet et underskud i første sæson, men ikke på 30-40 millioner.

Jeg tror også at AG København kommer til at gøre det betydeligt bedre i år rent økonomisk, da de jo kan tjene penge på CL, men jeg tror ikke på at de går i 0... Jeg vil dog blive glædeligt overrasket hvis det skulle ske - men et underskud i omegnen af 10 mill. er nok mere realistisk..
15. oktober 2011 kl. 19:45
Hej, der er mange sportklubber som har forsøgt at få overskud "på driften" især indenfor højkommercielle sportsgrene som fodbold. Mig bekendt har de mange miliardærer i engelsk forbold ikke fået noget overskud på deres "sportsinvesteringer". Og det er vel at mærke folk som er ekstremt dygtige til at tjene deres penge.

Jeg tror, at der er en årsag til at AGK har fyret 2 trænere og 6 i administrationen indenfor den sidste måned og der er nogle debatører som er lidt naive,

Vi ved kender ikke økonomien bag AGK men jeg tror at der kommer et stort underskud og det er derfor klubben reagerer på de faresignaler er der. Det er fornuftig klubledelse og til en vis grad udtryk for omhu.

Men jeg tror også at kasi jesper ikke længere kan eller vil betale underskuddet!

Redigeret 1 gang(e). Sidst redigeret 15/10-11 kl. 19:48 af nb66. (se ændringerne)
19. oktober 2011 kl. 23:01
Nødde bliv nu i Barcelona eller tag tilbage til KIF. Glem AG.
08. november 2011 kl. 17:06
TJA ALLE KLOGE HOVEDER DE MANGLER 45 MILL I Ã…R 2010+2011

I Ã…R 2011-2012 HAR DE SPONSOR FOR 32 MILL CA OG DE BRUGER 60 KUN ET LILLE MINUS PÃ… 28 ...........

DE TAL KAN SES I JYLLANDPOSTEN

[spn.dk]

Redigeret 1 gang(e). Sidst redigeret 08/11-11 kl. 17:09 af Tænk. (se ændringerne)
08. november 2011 kl. 18:39
tænk engang at de kan sidde og sige at de forventer et nul for 2011 / 2012 i et år hvor de spille EC. Nu er det lykkes dem at lave et minus på 45 mil. kr. det første år i ligaen uden at spille uden for Danmark.

Men hvor jeg dog tager hatten af for Viborg, Ålborg, Kolding, og alle de andre klubber som kæmper en kamp for overlevelse, de viser virkelig en ånd for håndbold sporten som vi alle burde være stolte over, og mange af de nævnte klubber har både herre og damer men en klub som AG har kun et herrehold.

For at komme tilbage til AG hvordan kan man sidde for åben skærm og sige at man har sponsor stop, når sådan et resultat kan komme for dagen. Men det viser jo bare at den fyldte hal kun kan lade sig gøre når man giver gratis adgang, og sponsore de er med på et gratis sponsorrat. Men kære AG fan og ledelse hold op med at stå frem på tv og sige at de tv penge man får for at vise kampe ikke kan bruges til noget for dem har i vist rigtig meget brug for
08. november 2011 kl. 21:57
Denne diskussion vil ikke hører op - dem som kan lide AGK vil ikke se de økonomiske realiteter i øjnene og dem som ikke kan lide AGK vil ikke indse at AGK faktisk har højnet interessen for Håndbold i Danmark.

I mine øjne er kasi Jesper en amatør, hvis han tror kan få balance i regnskabet. Hvis han derimod ser sig selv som en Roman Abrohamovic (fra Chelsea fodbold) blot indenfor håndbold er sagen anderledes, men hr Roman har vist også brugt kasi Jespers samlede formue 4 til 5 gange på spillerindkøb op til denne sæson!

Jeg tror at ethvert at de øvrige ligahold i Danmark drømmer om en sponsor som vil dække et årligt driftsunderskud på 5 mio. AGK er så heldige at have en sponsor som vil dække 45 mio årligt. Jeg ønsker AGK tillykke hermed, men ville ønske der er flere som havde lyst hertil for i længden gider ingen se en liga hvor det samme hold vinder hvert år.

Produktet falder simpelhen i værdi og det er derfor at f.eks. de amerikanske ligaer operer med faste budgetter (i princippet har alle klubber samme pengepose) og de hold som klarede sig dårligst i den forgangene sæson, har førsteret til at vælge nye spillere ved næste sæsonsspillerdraft. På den måde bevares spændingen i ligaerne (basket, football, baseball, hockey mv.) og netop det uforudsigelige i hvem der vinder gør at tv indtægterne er højere.

Mvh
Nb66
09. november 2011 kl. 08:02
Nb66 m.fl. Skal vi ikke vente med at kalde Kasi for en amatør osv. til vi ser de næste to regnskabsår? Hvis det ender med at de rent faktisk går i balance - hvad kan han så kalde jer? :-)

Kald mig gerne jubeloptimist, men som jeg har skrevet før, så tror jeg faktisk på, at AGK kan få håndboldklubben i balance økonomisk, da deres omkostninger har været stærkt faldende, mens deres indtægter er stødt stigende. På et tidspunkt kunne man håbe at enderne mødes :-).
09. november 2011 kl. 17:39
Hvem tør skrive en kontrakt med AG ?????
09. november 2011 kl. 23:02
Jamen dog :-). Det er ved at gå op for mig, at jeg og Søren Colding åbenbart r de eneste der tror på AGK-projektet (Og KASI formentligt).

Da jeg ikke kan finde regnskabet nogensteder, har jeg ikke flere indformationer end I andre herinde har, men jeg kan forholde mig til at der er faldende omkostninger og stigende indtægter. Jeg tror enderne når sammen i år eller næste år - det gør de fleste andre ikke, og nu må vi jo så se, men jeg studser over, at folk der ikke har læst regnskabet har så travlt med nærmest at erklære AGK for konkurs?

Jeg ved, at AGK investerede en del i lyd/lys, diverse designs,. hjemmebane set-up, nye spillere osv. Udgifter der til en vis grad var engangsinvesteringer. Og derudover har klubben haft faldende omkostninger i forbindeæse med skiftet til Brøndby-hallen. Hvor stor en besparelse ved jeg ikke, da jeg som sagt ikke har set regnskabet.

Kald mig naiv, men jeg tror faktisk på at AGK kan gå i 0 - og jeg fatter ikke at folk bliver ved med at sammenligne AGK med Skjern og andre klubber herhjemme.

Er det ikke gået op for folk at AGK på ALLE måder er større end nogen anden dansk klub - og at man på ingen måde kan sammenligne deres forretning med andre håndboldklubber herhjemme? HVis Skjern kan gå i 0 med 2000 tilskuere i snit og manglende format i Europa, så kunne det vel tænkes at AGK også kunne gå i 0 med 3 gange så mange tilskuere og masser af europæisk format?
09. november 2011 kl. 19:35
Rasmus igen... hvad er det for omkostninger der har været 'stærkt' faldende?

De har fyret 6 i administrationen men ansat et par stykker i salgsadelingen... De har fyret to danske trænere og ansat et stort svensk navn... De er skiftet til Brøndby Hallen som er noget billigere - men 'stærk faldende omkostninger' i dette regnskabsår er lidt af en overdrivelse.

Og ingen i DK burde og kan få sponsorer til at dække 60 mio. kroner.... Bare det de har af sponsorer nu (for 32 mio) kan man undre sig over om de får nok værdi af deres indskud...? Sponsorerne for de næste 28 mio. skal jo også have reklame-plads - men hvorhenne??? der er jo ikke plads på deres ærmer.... Måske nogle af spillerne kan få det tatoveret i panden - nu har de jo en del med nærmest livstidskontrakter - så hvorfor ikke der :-) ?!

Tror ikke sponsorer for de sidste 28 mio. vil nøjes med det 'sponsor-netværket' kan give.... de vil have synlighed for deres inverstering - men hvordan?? de drukner jo fuldstændig i mængden!
09. november 2011 kl. 22:30
Jacob Reuther skrev:
> Rasmus igen... hvad er det for omkostninger der
> har været 'stærkt' faldende?
>
> De har fyret 6 i administrationen men ansat et par
> stykker i salgsadelingen... De har fyret to danske
> trænere og ansat et stort svensk navn... De er
> skiftet til Brøndby Hallen som er noget billigere
> - men 'stærk faldende omkostninger' i dette
> regnskabsår er lidt af en overdrivelse.
>
> Og ingen i DK burde og kan få sponsorer til at
> dække 60 mio. kroner.... Bare det de har af
> sponsorer nu (for 32 mio) kan man undre sig over
> om de får nok værdi af deres indskud...?
> Sponsorerne for de næste 28 mio. skal jo også
> have reklame-plads - men hvorhenne??? der er jo
> ikke plads på deres ærmer.... Måske nogle af
> spillerne kan få det tatoveret i panden - nu har
> de jo en del med nærmest livstidskontrakter - så
> hvorfor ikke der :-) ?!
>
> Tror ikke sponsorer for de sidste 28 mio. vil
> nøjes med det 'sponsor-netværket' kan give....
> de vil have synlighed for deres inverstering - men
> hvordan?? de drukner jo fuldstændig i mængden!

Hold nu op - Jesper KASI Nielsen fyrede 6 ansatte i sin administration for, at hans søster og et par andre ansatte fra deres tid i Pandora kunne få et nyt job - husk på, at blod er tykkere end vand.

Jeg tror heller ikke en meter på, at klubben kan samle 60 mio. kr. i sponsorkontrakter og den snak omkring indtægter for publikum i Brøndby Hallen (og tidligere i Ballerup Super Arena) holder vist heller ikke rigtigt. Sidste år var det muligt for et fan-klub medlemskab til 100 kr. at få entre til samtlige hjemmekampe - men den pris er det bestemt muligt, at samle mange mennesker men, indtægterne er nok så som så. AGK er pt et håndboldflagskib men ikke en håndboldklub. Naturligvis skal en proffessionel håndboldklub drives som en virksomhed men, klubben må nu også gerne bidrage til den håndboldkultur, som har været med til, at drive de talenter frem, som i dag spiller i AGK. Derfor, har jeg meget mere tilovers for de klubber, som samtidigt med, at de spiller på højeste niveau også er en del af en klub med spillere fra yngste til ældste spillere.

Er det en klub eller en virksomhed? Hvis det er en virksomhed - som betragt dem som det og er det en klub, så kom igang med et ungdomsarbejde og ikke kun økonomisk tilskud til moderklubberne.
Beklager, kun registrerede brugere må skrive i dette forum.

Klik her for at logge ind